Nog een paar nachtjes! - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Sophia Ginkel - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes! - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Sophia Ginkel - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Sophia

13 Augustus 2013 | Nederland, Woudenberg

Zo, dat was mijn laatste dagje werk bij de Lisidunahof. Nu komen er wat dagen van stress, inpakken, feestjes en zenuwen. Zondag de 18e ga ik vliegen. Dan ga ik vanaf Schiphol om 15:20 naar het zonnige Paramaribo!

Ik ga op deze blog jullie op de hoogte stellen van mijn hele avontuur in Paramaribo. Ik zal hier namelijk 5(!) hele maanden verblijven. 19 januari kom ik weer met een bruin kleurtje terug naar het koude Nederland.
Ik zie reacties graag tegemoet in die 5 maanden.

Mo syi!

  • 13 Augustus 2013 - 16:21

    Lindy:

    Meis, heel veel plezier en lekker genieten...
    Alvast een goede reis en leuk dat we je kunnen volgen!

    Groetjes x

  • 13 Augustus 2013 - 16:33

    Thirsa:

    JOEHOE..nog een paar nachtjes slapen ;-)!!! Die laatste daagjes gaan zoooo snel!! Niet te veel stressen en nog een beetje genieten van Nederland!! Het gaat vast een onvergetelijke tijd worden daar...ben trots op je dat je gaat...(doe het je abbbsoluut niet na haha!!)

    xx This

  • 13 Augustus 2013 - 16:46

    Michiel :

    Joo Beter (kunnen we je beetje in de gaten houde!!)

    Het weer in Paramaribo.... Lokaal vorst aan de grond afgewisseld met sneeuwstormen.....;-)....

    Nou geniet ervan en niet teveel Parbo drinken...

    Groet, Michiel


  • 13 Augustus 2013 - 16:53

    Joëlle :

    Snik, ik ben al een week ontroostbaar. Wat moet ik zonder mijn Sophie?
    Nee zonder dollen, ik vind het Super tof dat je dit gave avontuur aan gaat! You go Girl!

    Dikke knuffel en zie je donderdag

  • 13 Augustus 2013 - 17:27

    Paulien:

    Voor je het weet is het weer voorbij, dus meid ga lekker GENIETEN in Suriname! X

  • 13 Augustus 2013 - 17:53

    Hennie :

    Hoi, Sophia, het gaat je vast lukken daar. Leuk dat we je kunnen volgen. Geniet van zon, zee, strand, lieve mensen, en natuurlijk lekker werken in die zon!!! Natuurlijk eerst nog inpakken, stressen enz., maar dat hoort erbij. Hele goede vliegreis. Dit wordt genieten voor je met af en toe een tikkeltje heimwee naar ons kikkerlandje, ons Nederland.

  • 13 Augustus 2013 - 20:00

    Yolenthe:

    Super gaaf dat je dit gaat doen!! Bij deze heel veel plezier, doe voorzichtig en geniet ervan!

    Xxx Yolenthe

  • 15 Augustus 2013 - 23:47

    Mariël:

    Zoo vet!! Heel veel plezier meis! Gaat helemaal goed komen. Lekker genieten xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woudenberg

Sophia

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 8729

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2013 - 18 Januari 2014

Stage in Paramaribo

Landen bezocht: